onsdag 27 augusti 2008

Klädinköp...

Igår var det VIPkväll på Bus&Rackartyg. De hade 20% rabatt på ett plagg och 15% på retsen av köpet, dessutom lottade de ut ett presentkort på summan av vad den som vann hade handlat för under kvällen. Jag hade nästan lite ångest när jag kom hem med kläder för över 700 kronor när jag inte alls tänkt handla så mycket... Först stod jag och valde mellan två klänningar, en från Plastisock och en från Småfolk...sen hittade jag den fina Plastisockmössan på bilden men insåg att det var dumt att köpa mössa innan man köpt höstjacka....sen tog jag de fina strumpbyxorna från Katvig (också på bilden)....sen hittade jag en tröfa från Småfolk som passade till strumpbyxorna....sen såg jag DEN....den underbara lurvjackan från Småfolk!!!! Kärlek!!! Eftersom den var så dyr så åkte både klänningar och tröja tillbaka. Sen gick jag förbi den där mössan ign och insåg att den passade perfekt till jackan :-) 714 slutade kalaset på med rabatten... Maken frågade vad det kostade när jag visade kläderna men jag lyckades undvika frågan lite fint....;-) När jag varit hemma en timma så ringde telefonen. det var Malin från Bus&Rackartyg....jag hade vunnit!!!!!!!! Då ropade maken....kan du säga hur mycket du handlade för nu då.... Mohaha



Felicia testar den snygga mössan.



Dagens kläder: Katvigstrumpbyxorna, IdaT-body och manchesterklänning från KappAhl.



Idag kom det paket med posten. Härliga regnbågsoverallen från Molo, köpt begagnad på Tradera. Sååå fin!!!



Hon är inte alltid så lätt att fånga på bild....



Felicia testar sin nya jacka tillsammans med min gamla dalamössa och sina fina höstskor.

Idag har det regnat i princip hela dagen....trist. Felicia och jag har haft en lugn dag hemma och Matilda har haft OS i skolan. Till middag blev det fiskgratäng med smak av citron och öländska kryddor med potatismos och broccoli.

Inga kommentarer: