onsdag 30 april 2008

Söndag, måndag, tisdag, onsdag

I söndags var jag och Felicia på bytardag i Olofström. Hittade inte precis något...bara ett Snobbenpussel till Matilda. Efteråt åkte vi och hälsade på hemma hos Sofia med familj. Vi fikade och hade en väldigt trevlig eftermiddag!!! Tjerna lekte så bra nu :-)

På måndagen var jag och hämtade jackan jag la undan på Exit och lite saker jag beställt på Lindex. Gick en runda och kollade först och fick syn på klänningen jag beställt till Matilda. Jag blev jättebesviken, den var inte alls så fin som jag trott :-( Så när jag hämtade mitt paket så undrade jag om man fick byta och jo, det fick man. Bra för jag har ändrat mig med en sak i paketet och vill byta den! "Då får du komma in med den sen" blev svaret från expediten... Kan jag inte byta den nu undrade jag då men fick till svar nej!!!! Va??? Varför inte undrade jag, för det var en fråga jag verkligen ville ha svar på. Då snörpte expediten ihop munnen och sa att "jaja, det får du väl då".... Så jag sa lite försiktigt att jag tyckte nog att det onödigt att jag skulle åka hem en mil från stan och sen tillbaka igen. De som annars är så serviceminded på Lindex!!!

Igår var jag på bokcirkel på kvällen. Vi diskuterade klassiska böcker vi läst.

Idag var jag och Felicia i stan och träffade Johanna och Lo. Vi fikade och gick lite ärenden. Var bland annat på Bus&Rackartyg och köpte ännu en solhatt....hmm

Men kolla bara så läckra de är!!!!!!

Blev så glad för de på Bus&Rackartyg har fått tag på baddräkten från Katvig som jag så gärna vill ha till Matilda!!!!!!! Fick också veta att det kommer in mer mössor och summersuits från Katvig!!! Jippie!!!!

Skulle på Apoteket också och köpa allergimedicin, för nu är det minsann pollen ute, men möts då av en skylt där det står att de har stängt pga datorproblem :-( Som tur väl var hade de öppnat när jag gick förbi på vägen hem!


Dagens outfit blev:
Luftballongssuit från Ej Sikke Lej
Svarta strumpor från IdaT
Svart bandana från Barnsligt
Napphållare från elodie och napp från Katvig

Ute hade hon:
Jackan från Name It
Mössa från Katvig
Stövlar från Molo

Inga kommentarer: