onsdag 30 april 2008

Shopping shopping shopping....

I fredags åkte jag och tjejerna in till Karlshamn för att leta efter skor till Matildas examen. Det hela slutade med att vi kom hem med sommarsandaler och solhatt till Felicia och en jacka till Matilda istället...

Jättefina sandaler från Kavat i storlek 20 blev det!



När vi kom in på Exit så fick jag syn på jackan med det underbara blommönstret på!!! Först hittade jag en enda jacka på småbarnsavdelningen...just i Felicias storlek. Sen hittade jag Matildas...även på den avdelningen fanns det bara en kvar i just rätt storlek :-) Eftersom jag just handlat de dyra skorna så valde jag att köpa jacka till Matilda eftersom hon behövde det mer, men när jag kom hem så ångrade jag mig så hemskt att jag ringde och la undan den lilla också...

Var även inne på Bus&Rackartyg och köpte en gul solhatt med cirkusmönster från Plastisock och några IdaT-strumpor till Felicia. Men skor till Matilda, det hittade vi inga....

...så på lördagen bestämde vi oss för att kolla på skor i Kristianstad istället... Här gick det bättre vill jag lova :-D Vi körde ut på skogiganten och kom ut med tre par skor till Matilda och ett par till Felicia för endast 400 kronor tillsammans!!


Skinnskor av märket Kennedy i storlek 21 till det oslagbara priset av 49 kronor!!!

Ett par skor till gymnastiken och två par sommarsandaler till Matilda :-) De vita ska hon ha på skolavslutningen tillsammans med Blekingedräkten.

Efter vi handlat vinkade vi av barnens morbror som skulle åka hem till Göteborg och så fikade vi hos deras mormor och morfar. En härlig lördag blev det :-)

1 kommentar:

Everlonn sa...

Hej hej!

Skorna var jättefina! Och jackorna tillsammans blir ju jättetufft!:D

Sitter och grunnar på Meandibeställning;) Får nog prata med maken innan jag beställer..ekonomin är ju inte riktigt så bra som innan nu när han varit hemma:(

Ska nu rota fram molntunikan! Hade jag glömt bort igen;)

Ha det gott!

Kram!